Merhaba arkadaşlar, yüksek okul mezunuyum. Açık öğretime kaydoldum. 2015 sonuna kadar tecil ettirdim fakat askerlik tam olarak 12 aya düşerse gitmek istiyorum.
Sormak istedigim Şubat döneminde ki askerler ile gitmek istedigimde tecili tam olarak ne zaman bozdurmaliyim?
İki dönem arasında devre kaybı olarak gitmek istemiyorum.
Ericsson A1018 cihazım ile gönderildi.