Yani ocakta tecili bozdursam subat döneminde 94/1 olarak gidebilirim hocam dogru mu anladım?
Ericsson A1018 cihazım ile gönderildi.
tsknın işi belli olmaz ben 1 ay kala felan bozdurdum gittim ama ocakta bozdurup yazın gidende var tsknın asker alımına baglı askerlık düsücek diye fazla askerde alabilir aralıkta yap kesin gidiceksen