• 10-10-2013, 02:59:35
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kız intihar etmiş. 20 küsür hap içiyor. ama hap öldürür mü bilemem. herhangi bir yakınına ulaşamadım. 1 saat önce falan atmış. ne yapabilirim ?? abi videoyu izledim şimdi ölürse çok fena olurum



    bu hap nedir ?

    şimdi öğrendim. 30-40 tane anti depresan atmış. sabah midesini yıkamışlar.
  • 10-10-2013, 03:35:04
    #2
    SonKralice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eger ölmek isteseydi facebooka koymazdi, zaten intihar etmek isteyenlerin cogu, yardim beklerler.

    bundan iki yil önce intihar etmeye kalkmistim, otoban köprüsüne gitmistim, ayagimda terlik bile yoktu, agliyordum, birde demirlerin diger tarafina gecmistim.

    ölmek istemiyordum ama birinin yardim etmesini bekliyordum. biri ne oldu falan diye sorsa yetecekti bana. cevreme onlarca kisi toplandi. herkes dikilmis resmen atlami bekledi. kimsede polisi falan aramadi. resmen atlamami beklediler, aksiyon olsun millete diye atlamadim, zaten niyetimde yoktu ama o an sinirle atlayabilirdim ya da ayagim falan kayabilirdi.

    o günden beri intihar etmeyi hic düsünmüyorum.

    ayrica ölürsem cenazeme gelecek kimse olmaz, reelde kimse tanimiyor beni cünkü.


    arkadasina sorular sor ve pisman olacagini falan anlat, gelecekten bahset zaten iyi gelecektir konusma. gercekten ölmek isteseydi facebookta yayimlamazdi.
    Bana göre insanlar hergün ölüyor bizler yaşayan birer ölüyüz kimisinin her doğan yeni günde umutları ölüyor , kendisi ölüyor , eşi dostu , çoluğu çocuğu , arkadaşı , kardeşi ölüyor.İntihar etmek çözüm değil bence de öldüğümüz zaman bile öleceğiz aslında
  • 10-10-2013, 07:47:27
    #3
    Niyetinin ölmek olmadığı belli. Bir yakınına ulaşabilirseniz hastaneye götürsünler midesi yıkansın yoğun bakıma alınsın.
  • 10-10-2013, 10:03:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bende intihar etmek için uyku hapı içmiş 2 tane o ğün boyunca uyudum iyi geldi

    Bi insan kendine nedenli zarar verdin ve faceye atarak neyi ispatlasın saçma.


    Allah akıl fikir versin
  • 10-10-2013, 10:08:08
    #5
    allah akıl fikir versin ne diyelim bu konuyu görünce bi arkadaşımın 2 kutu bebe aspirini içtiği geldi aklıma ölmek için
  • 10-10-2013, 10:17:47
    #6
    Minorphobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah akıl fikir versin ne diyelim bu konuyu görünce bi arkadaşımın 2 kutu bebe aspirini içtiği geldi aklıma ölmek için
    Ne Tatlı Bir Tadı Vardı.Sırf Zevk Olsun Diye Yerdim
  • 10-10-2013, 10:23:55
    #7
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne Tatlı Bir Tadı Vardı.Sırf Zevk Olsun Diye Yerdim
    küçüklüğümüz onlarla geçti ilkokula giderken okulun karşısındaki bakkaldan alıp sınıfta yerdik ne günlerdi be
  • 10-10-2013, 10:58:10
    #8
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre insanlar hergün ölüyor bizler yaşayan birer ölüyüz kimisinin her doğan yeni günde umutları ölüyor , kendisi ölüyor , eşi dostu , çoluğu çocuğu , arkadaşı , kardeşi ölüyor.İntihar etmek çözüm değil bence de öldüğümüz zaman bile öleceğiz aslında
    Hihhh:what:

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
  • 10-10-2013, 11:36:34
    #9
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre insanlar hergün ölüyor bizler yaşayan birer ölüyüz kimisinin her doğan yeni günde umutları ölüyor , kendisi ölüyor , eşi dostu , çoluğu çocuğu , arkadaşı , kardeşi ölüyor.İntihar etmek çözüm değil bence de öldüğümüz zaman bile öleceğiz aslında
    Birader Mustafa Topaloğlu'yla akrabalığının olmadığından emin misin