• 10-10-2013, 11:43:07
    #10
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre insanlar hergün ölüyor bizler yaşayan birer ölüyüz kimisinin her doğan yeni günde umutları ölüyor , kendisi ölüyor , eşi dostu , çoluğu çocuğu , arkadaşı , kardeşi ölüyor.İntihar etmek çözüm değil bence de öldüğümüz zaman bile öleceğiz aslında
    İçimi Kararttın Resmen
  • 10-10-2013, 12:09:37
    #11
    Ne kadar hapçı varmış forumda ya
  • 10-10-2013, 14:57:27
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kız ölmüş olabilir. Bakıyım bi
  • 10-10-2013, 16:27:13
    #13
    Konu ciddi mi? Bu arada intihar edeceğim diyenler ya da herhangi bir şekilde kendini öldürme cümlesini kuranları ciddiye almak lazım. Çünkü intihar edenler, genellikle bunu intihar öncesinde dile getiriyor. Şakaya gelmez. Hele kişi ergense..Ölmek istemese bile dikkat çekmek için bunu deneyenler var.
  • 10-10-2013, 19:39:40
    #14
    Hap ile gerçekten zor. Baygın gibi oluyorsunuz ama ölmeniz gerçekten zor
  • 10-10-2013, 19:41:57
    #15
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hap ile gerçekten zor. Baygın gibi oluyorsunuz ama ölmeniz gerçekten zor
    şimdi öğrendim. 30-40 tane anti depresan atmış. sabah midesini yıkamışlar.
  • 10-10-2013, 19:42:57
    #16
    FanMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi öğrendim. 30-40 tane anti depresan atmış. sabah midesini yıkamışlar.

    Geçmiş olsun
  • 10-10-2013, 19:45:52
    #17
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    sağolun ama hala akıllanmamış. inş bir daha bana denk gelmez.