Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana göre insanlar hergün ölüyor bizler yaşayan birer ölüyüz kimisinin her doğan yeni günde umutları ölüyor , kendisi ölüyor , eşi dostu , çoluğu çocuğu , arkadaşı , kardeşi ölüyor.İntihar etmek çözüm değil bence de öldüğümüz zaman bile öleceğiz aslında
Hihhh:what:

Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.