• 29-09-2013, 02:18:03
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar. Gaziantep'e doğru yol alırken Tekir'de verdiğimiz mola sırasında başlıkta bahsettiğim hazin olay gerçekleşti
    Şuan molanın bitmesini bekliyorum. Arkadaşlar nasıl sinirlendim anlatamam. Telefona mı yanayım, hafıza kartımdakilere mi yanayım, sim kartıma mı yanayım şaşırdım vallaha billaha.
    Sim kartımı tekrar çıkartmak için nasıl bir yol izlemeliyim arkadaşlar ?
  • 29-09-2013, 02:20:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hangi oparatörü kulanıyorsan oraya git izaet bi kimlik fotokopisi ister okadar
  • 29-09-2013, 02:23:18
    #3
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi oparatörü kulanıyorsan oraya git izaet bi kimlik fotokopisi ister okadar
    Avea kullanıyorum. Yarın bir de pazar açık oluyorlar mı bayiler ? Bir de kaç güne çıkar acaba ?
  • 29-09-2013, 02:24:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    mechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avea kullanıyorum. Yarın bir de pazar açık oluyorlar mı bayiler ? Bir de kaç güne çıkar acaba ?
    fazla sürmez anındada verebilirler..

    Bilemiyorum hafta sonu açık olurlar mı bizim buradaki turkcell misal 7/24 acık..
  • 29-09-2013, 02:26:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Klozetin faydaları.
  • 29-09-2013, 02:27:57
    #6
    WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klozetin faydaları.
    Kamuya açık tuvaletlerde de klozet olmaz ki
  • 29-09-2013, 02:31:37
    #7
    Geçmiş olsun
  • 29-09-2013, 02:33:38
    #8
    imparator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    Sağol hocam. Neyseki çok pahalı bir telefon değildi. HTC Desire C
  • 29-09-2013, 02:41:23
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Telefonun bataryasını çıkart, telefonu içme suyunda 3-4 saat beklet daha sonra dışarıya bırak (suyu süzsün) tamamen kuruduğundan emin olunca al saç kurutma makinesi ile her deliği üflet daha sonra 1.5 gün boyunca pirinç dolu kavanozun içine at. çıktığında çalışırsa çalışır. çalışmazsa çöpe at.
    Ben Nokia'yı böyle kurtarmıştım. şu an takır takır çalışıyor.