Merhaba arkadaşlar. Gaziantep'e doğru yol alırken Tekir'de verdiğimiz mola sırasında başlıkta bahsettiğim hazin olay gerçekleşti
Şuan molanın bitmesini bekliyorum. Arkadaşlar nasıl sinirlendim anlatamam. Telefona mı yanayım, hafıza kartımdakilere mi yanayım, sim kartıma mı yanayım şaşırdım vallaha billaha.
Sim kartımı tekrar çıkartmak için nasıl bir yol izlemeliyim arkadaşlar ?