Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangi oparatörü kulanıyorsan oraya git izaet bi kimlik fotokopisi ister okadar
Avea kullanıyorum. Yarın bir de pazar açık oluyorlar mı bayiler ? Bir de kaç güne çıkar acaba ?