Telefonun bataryasını çıkart, telefonu içme suyunda 3-4 saat beklet daha sonra dışarıya bırak (suyu süzsün) tamamen kuruduğundan emin olunca al saç kurutma makinesi ile her deliği üflet daha sonra 1.5 gün boyunca pirinç dolu kavanozun içine at. çıktığında çalışırsa çalışır. çalışmazsa çöpe at.
Ben Nokia'yı böyle kurtarmıştım. şu an takır takır çalışıyor.