• 26-09-2013, 17:50:39
    #10
    Yukarıdaki arkadas gayet konuyla alakalı cevap vermiş. Maşa olmamak gerek bunu belirtmiş. Umarım siz de kazanır ve polis olursunuz ve tüm bunları unutmazsınız.

    Başarılar.
  • 26-09-2013, 18:25:39
    #11
    trvendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sınavdan önceki mülakatdan geçmen için aracı olması lazım bu konuda da ciddiyim sonra gidip de psikolojiden elenmeyin.
    Arkadaşın dediğine aldırmayın.İnsanların çoğu kendi çabalarıyla geçmektedir.Benim birkaç arkadaşım da bunların arasındadır.Böyle düşüncelerle gözünüzü korkutmayın.Dünyada iyi şeyler de oluyor
  • 26-09-2013, 18:39:51
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ygs ile kazandiktan sonrasinda neler okuyor bunu merak ediyorum. Mulakat nasil oluyor vs.

    Samsung Galaxy S3 tapatalk 2 ile gonderildi.
    Yazim yanlislari varsa affola.
  • 26-09-2013, 21:38:41
    #13
    Üyeliği durduruldu
    phoenix58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    soruları olanlara yardımcı olabilirim arkadaşlar (meslek ile ilgili vs.)
    bende polis olmak için uğraşıyorum açık öğretim okuyorum.
    Yaş olarak sorun yokta ygs barajını aşmak ve 2. sınav pmyo sınavına katılık ordada iyi bi derece almak gerek sanırım ?

    bi dersaneye başlamayı düşünüyorum.
    mülakatları tam olarak bilmiyorum konu sahibinede yardımcı olmuş oluruz bi yol göstere bilir misiniz bize ?
  • 27-09-2013, 17:31:40
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende polis olmak için uğraşıyorum açık öğretim okuyorum.
    Yaş olarak sorun yokta ygs barajını aşmak ve 2. sınav pmyo sınavına katılık ordada iyi bi derece almak gerek sanırım ?

    bi dersaneye başlamayı düşünüyorum.
    mülakatları tam olarak bilmiyorum konu sahibinede yardımcı olmuş oluruz bi yol göstere bilir misiniz bize ?
    Aynen mulakatlar nasil oluyor

    Samsung Galaxy S3 tapatalk 2 ile gonderildi.
    Yazim yanlislari varsa affola.
  • 30-09-2013, 14:47:58
    #15
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar polis olmak için ne yapılması lazım biraz araştırma yaptımda kafam çok karıştı nasıl başvurulur hangi derslere çalışmamız gerekir daha önce bu aşamadan geçen arkadaşlar varsa bilgi verirlerse sevinirim...
    sen polis he kanka kaçakçılığa başlarız
  • 30-09-2013, 15:09:05
    #16
    1- YGS'den belirtilen barajı geçiyorsun.
    2- Ön kaydını yapıyorsun.
    3- Mülakatı geçiyorsun.
    http://www.youtube.com/watch?v=u0jPlwpMyrw

    4- Sınava giriyorsun.
    -Inkılâp Tarihi
    -1. Bölüm Türkçe
    -1. Bölüm Matematik
    -Türkiye Coğrafyası
    -Güncel Anayasa
    -Genel Kültür
    5- Bu sınavdan Matematik işaretlemeden kazanamıyorsun. Ve yaklaşık 70-75 netle Asil bir şekilde kazanabiliyorsun.
    6- Kazandıktan sonra intibak eğitimi var. 21 gün boyunca disiplin eğitimi diye geçiyor. Sabır ölçüyorlar bir nevi. Geçebilirsen dayanabilirsen 2 sene yatılı üniversite okuyorsun. Cumartesi Pazar hariç sürekli okuldasın.

    DİPNOT: Engellenebilirim söylediklerimle ama, Türkiye'de yaşayıp Polis'e hakaret eden karaktersizler türemiş, işine gelince polis abi yardım diye 155'e sarılıp, işine gelmeyince Polis şöyle Polis böyle diyenler soruyorum size ne kadar VATANSEVER'siniz ? 200.000 polisin içinden biri çıkar hatalı davranış sergiler tüm Polisler şöyle böyle olur. He ya sizsiniz he... Bir gününüzü devletiniz için harcayamazsınız, Terör konusu açılınca mücadele diye anırırsınız, polisin bir günü kadar vatan güvenliği için uğraşmazsınız ama lafa gelince delikanlısınız... He ya he sizsiniz evet...
  • 30-09-2013, 15:11:11
    #17
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bölünmesi yazacaktın sanırım yanlışlıkla büyümesi yazdın. Olur arada klavye sürçmesi diyelim
    uzatma kardeşim tartışma çıkacak yoksa kısa kes büyümesin türkiye büyüyor bunu görmezden gelme ...
  • 30-09-2013, 15:12:28
    #18
    Bak hele sen ne yapmışsın Vatan için önce onu söyle. Mesela bugün Türküm Doğruyum andı ülkede yasaklandı. Ne yaptın bugün ülken için bay çok bilmiş Türklüğünü koruyabildinmi.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:12:28 -->-> Daha önceki mesaj 15:11:22 --

    Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzatma kardeşim tartışma çıkacak yoksa kısa kes büyümesin türkiye büyüyor bunu görmezden gelme ...
    Kısa keserim ense traşın olsun