soruları olanlara yardımcı olabilirim arkadaşlar (meslek ile ilgili vs.)
bende polis olmak için uğraşıyorum açık öğretim okuyorum.
Yaş olarak sorun yokta ygs barajını aşmak ve 2. sınav pmyo sınavına katılık ordada iyi bi derece almak gerek sanırım ?
bi dersaneye başlamayı düşünüyorum.
mülakatları tam olarak bilmiyorum konu sahibinede yardımcı olmuş oluruz bi yol göstere bilir misiniz bize ?