bende polis olmak için uğraşıyorum açık öğretim okuyorum.
Yaş olarak sorun yokta ygs barajını aşmak ve 2. sınav pmyo sınavına katılık ordada iyi bi derece almak gerek sanırım ?
bi dersaneye başlamayı düşünüyorum.
mülakatları tam olarak bilmiyorum konu sahibinede yardımcı olmuş oluruz bi yol göstere bilir misiniz bize ?
Aynen mulakatlar nasil oluyor
Samsung Galaxy S3 tapatalk 2 ile gonderildi.
Yazim yanlislari varsa affola.