1- YGS'den belirtilen barajı geçiyorsun.
2- Ön kaydını yapıyorsun.
3- Mülakatı geçiyorsun.
http://www.youtube.com/watch?v=u0jPlwpMyrw
4- Sınava giriyorsun.
-Inkılâp Tarihi
-1. Bölüm Türkçe
-1. Bölüm Matematik
-Türkiye Coğrafyası
-Güncel Anayasa
-Genel Kültür
5- Bu sınavdan Matematik işaretlemeden kazanamıyorsun. Ve yaklaşık 70-75 netle Asil bir şekilde kazanabiliyorsun.
6- Kazandıktan sonra intibak eğitimi var. 21 gün boyunca disiplin eğitimi diye geçiyor. Sabır ölçüyorlar bir nevi. Geçebilirsen dayanabilirsen 2 sene yatılı üniversite okuyorsun. Cumartesi Pazar hariç sürekli okuldasın.
DİPNOT: Engellenebilirim söylediklerimle ama, Türkiye'de yaşayıp Polis'e hakaret eden karaktersizler türemiş, işine gelince polis abi yardım diye 155'e sarılıp, işine gelmeyince Polis şöyle Polis böyle diyenler soruyorum size ne kadar VATANSEVER'siniz ? 200.000 polisin içinden biri çıkar hatalı davranış sergiler tüm Polisler şöyle böyle olur. He ya sizsiniz he... Bir gününüzü devletiniz için harcayamazsınız, Terör konusu açılınca mücadele diye anırırsınız, polisin bir günü kadar vatan güvenliği için uğraşmazsınız ama lafa gelince delikanlısınız... He ya he sizsiniz evet...