• 25-09-2013, 16:17:44
    #10
    Bende geçen hafta bitirdim diziyi günde 5 bölüm izliyordum izlemeyen varsa izlesin

    3 sezon tr dublaj izledim 4.sezon alt yazı seslere alışmıştık biraz garipseyerek izledim.ama alışıyorsun daha güzel sesler tonlar kaliteli

    4.sezon tr dublaj varmı? eğer yoksa izleyecek olanlar ingilizce izlesin daha iyi.
  • 25-09-2013, 16:26:17
    #11
    Yeniden başlayasım geldi diziye.
  • 25-09-2013, 22:25:58
    #12
    abruzzinin ölüm sahnesi çok iyi ordaki diyalog

    mahon: ellerini havaya kaldırıp diz çök
    abruzzi: ben sadece Tanrı'nın önünde diz çökerim onu burada göremiyorum

    boom boom silah sesleri daha çok diyalog var aklımda t-bag cok iyi rol yapıyor ama sucre gibi arkadaş lazım adama sara da gördüğüm en mal kız sürekli onun yüzünden bela geliyor
  • 25-09-2013, 23:59:42
    #13
    Bu diziyi 3 kere tekrar izledim harika dizi
  • 26-09-2013, 01:23:16
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Diktator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu diziyi 3 kere tekrar izledim harika dizi

    Gustavo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeniden başlayasım geldi diziye.
    aynen durup durup düşünüyorum ama yine heyecan aksiyon sonu malum
    büyük üzüntü yaşamak istemiyorum
  • 26-09-2013, 01:54:52
    #15
    Şu mahon karakterine hastaydım 2.sezondan sonra vakit bulamadım bıraktım..

    Şu kadar diyeyim on numara diziydi..

    Bu arada arkadaşlar spoiler vermemeye özen gösterelim Diziye başlıyayım tekrardan ilk bölümden
  • 28-09-2013, 20:52:46
    #16
    3.sezon final sahnesi şarkı ve sahne efsane burda sahne yok ama şarkı çok iyi


    http://www.youtube.com/watch?v=lOX2fKfv4jM