Bende geçen hafta bitirdim diziyi günde 5 bölüm izliyordum izlemeyen varsa izlesin

3 sezon tr dublaj izledim 4.sezon alt yazı seslere alışmıştık biraz garipseyerek izledim.ama alışıyorsun daha güzel sesler tonlar kaliteli

4.sezon tr dublaj varmı? eğer yoksa izleyecek olanlar ingilizce izlesin daha iyi.