Şu mahon karakterine hastaydım 2.sezondan sonra vakit bulamadım bıraktım..

Şu kadar diyeyim on numara diziydi..

Bu arada arkadaşlar spoiler vermemeye özen gösterelim Diziye başlıyayım tekrardan ilk bölümden