Diktator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu diziyi 3 kere tekrar izledim harika dizi

Gustavo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeniden başlayasım geldi diziye.
aynen durup durup düşünüyorum ama yine heyecan aksiyon sonu malum
büyük üzüntü yaşamak istemiyorum