• 19-09-2013, 21:24:30
    #10
    KEMO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasaruflu oluyormu elektrik faturalarındaki durum nedir
    Çok çok fazlasıyla hemde.
    Normal her ay gelen elektrik faturası + 1 max. 2
  • 19-09-2013, 21:26:30
    #11
    Verirsin artık 3-5 tur atarız be kanka.
  • 19-09-2013, 21:28:12
    #12
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verirsin artık 3-5 tur atarız be kanka.
    Ayıp ettin kaç kilo lazım?
  • 19-09-2013, 21:30:10
    #13
    Kaça aldın birde bu kaç wattlık bende düşünüyorum aslında ?
  • 19-09-2013, 21:31:45
    #14
    BaNNeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaça aldın birde bu kaç wattlık bende düşünüyorum aslında ?
    Ben aldığımda 2250 idi taksitle aldım hocam. Bu işinizi fazlasıyla görür.Bunun bir üstü var 2000 küsür watt ama parası çok. Bu yanılmıyorsam ya 1000watt yada 1400 watt tam hatırlayamıyorum.
  • 19-09-2013, 21:45:06
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben aldığımda 2250 idi taksitle aldım hocam. Bu işinizi fazlasıyla görür.Bunun bir üstü var 2000 küsür watt ama parası çok. Bu yanılmıyorsam ya 1000watt yada 1400 watt tam hatırlayamıyorum.
    dik bayırı çıkıyor mu usta ?
    Bizim ev tepede kalıyor istanbul ayaklarımızın altında diye seviniyoruz da çıkması ayrı bi dert
    yağmur felan yağsa sorun olurmu tabi üstünü musambayla felan örteriz de kapalı yer yok
  • 19-09-2013, 21:46:03
    #16
    Ben elektrikçiye ölçtürmüştüm 8 saatte doluyor yaklaşık, adam hesapladı 8 saatte 25 kuruş civarı çeker demişti.
    3 günde bir taksan ayda 10 kere takarsın. o da ayda 2.5 lira yapar.
    Ama benim aküsü öldü yeni aküye 300 lira istiyorlar ben de attım kenarda dursun bakalım...
    Yeni akü alır taktırırım diyen varsa 400 liraya satıyorum arkadaşlar
  • 19-09-2013, 21:47:30
    #17
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dik bayırı çıkıyor mu usta ?
    Bizim ev tepede kalıyor istanbul ayaklarımızın altında diye seviniyoruz da çıkması ayrı bi dert
    yağmur felan yağsa sorun olurmu tabi üstünü musambayla felan örteriz de kapalı yer yok
    Çıkıyor ama teksen daha iyi çıkıyor iki kişide çıkıyorda çok yiyor şarjdan zorlatmaya gerek yok tek kişi çıkarsın hocam. Sanmam sorun olmaz ama sen yinede önlemini al motor tekerde zaten iyice örtersen hiçbirşeycikler olmaz.
  • 19-09-2013, 21:47:55
    #18
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben aldığımda 2250 idi taksitle aldım hocam. Bu işinizi fazlasıyla görür.Bunun bir üstü var 2000 küsür watt ama parası çok. Bu yanılmıyorsam ya 1000watt yada 1400 watt tam hatırlayamıyorum.
    1100 watt 60-100 km hız diyordu.

    Bu sanırım 65'i gördünüz, birde hocam bir akü ile kaç km gittiniz ve aküyü kaç liraya doldurduğunuzu hesapladınız mı ? Akü sökülüp evde şarj olmuyor mu ?