Konu
Buda Benim Emektar :)
19-09-2013, 21:31:45
#14
Ozsoy05
BaNNeR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kaça aldın birde bu kaç wattlık bende düşünüyorum aslında ?
Ben aldığımda 2250
idi taksitle aldım hocam. Bu işinizi fazlasıyla görür.Bunun bir üstü var 2000 küsür watt ama parası çok. Bu yanılmıyorsam ya 1000watt yada 1400 watt tam hatırlayamıyorum.