Konu
Buda Benim Emektar :)
19-09-2013, 21:24:30
#10
Ozsoy05
KEMO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tasaruflu oluyormu elektrik faturalarındaki durum nedir
Çok çok fazlasıyla hemde.
Normal her ay gelen elektrik faturası + 1
max. 2