Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben aldığımda 2250 idi taksitle aldım hocam. Bu işinizi fazlasıyla görür.Bunun bir üstü var 2000 küsür watt ama parası çok. Bu yanılmıyorsam ya 1000watt yada 1400 watt tam hatırlayamıyorum.
dik bayırı çıkıyor mu usta ?
Bizim ev tepede kalıyor istanbul ayaklarımızın altında diye seviniyoruz da çıkması ayrı bi dert
yağmur felan yağsa sorun olurmu tabi üstünü musambayla felan örteriz de kapalı yer yok