dik bayırı çıkıyor mu usta ?
Bizim ev tepede kalıyor istanbul ayaklarımızın altında diye seviniyoruz da çıkması ayrı bi dert

yağmur felan yağsa sorun olurmu tabi üstünü musambayla felan örteriz de kapalı yer yok
Çıkıyor ama teksen daha iyi çıkıyor iki kişide çıkıyorda çok yiyor şarjdan zorlatmaya gerek yok tek kişi çıkarsın hocam. Sanmam sorun olmaz ama sen yinede önlemini al motor tekerde zaten iyice örtersen hiçbirşeycikler olmaz.