• 14-09-2013, 18:29:05
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamun aleyküm arkadaşlar.
    Dedem 7 ay önce vefat etti ve vefatından 2,5 ay sonra dedemin emekli maaşı anneannem ve teyzemin üzerinde paylaştırılarak nakil yapıldı. Bu zamana kadar hiçbir kesinti olmamıştı. Geçen ayki maaşları çekmek için gittiğimde her iki hesaptan da 58 lira düşük para yatırılmıştı. Gidip hesap özeti aldım. Şöyle bir açıklama var "XXXX Police, XXX Musteri 28/08/13 Taksit Aralıgında Tahsil"

    Bankacı olan arkadaşlar veya başına daha önceden böyle bir şey gelmiş arkadaşlar bilgilendirebilirler mi? Bankayı aradığımda buradan detaylı bilgi veremiyoruz, şubeye gidin dediler. Fakat yaşlı oldukları için o kadar yol da yürütmek istemiyorum gereksiz yere yorulacaklar eğer iade durumu olmazsa.

    - Bankanın yıllık kesintisi olabilir mi? Bu tür maaşlarda hesap işletim ücreti vs. alınıyor mu?

    Bilgilendirebilirseniz sevinirim, hayırlı günler
  • 14-09-2013, 19:08:30
    #2
    2 kişi üzerinden paylaştırıldığı için düşük alıyorlar. Eğer teyzeniz almayıp tek maaş alınırsa daha yüksek alır.
  • 14-09-2013, 19:19:47
    #3
    SharpKiSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 kişi üzerinden paylaştırıldığı için düşük alıyorlar. Eğer teyzeniz almayıp tek maaş alınırsa daha yüksek alır.
    Yok hocam yanlış anlattım sanırım dedemin maaşı 220 lira teyzeme, 430 lira anneanneme paylaştırıldı. 3 ay süre boyunca aldık bu meblağı. Fakat ağustos ayında bu bedellerin ikisinden de 58 lira kesilmiş.
  • 14-09-2013, 19:36:13
    #4
    Şimdi anladım aradığınızda bilgi vermeleri gerekli neden kesildiğine dair(hesap sahibine). Hesap işletim ücreti değil çünkü poliçe var açıklamasında.
  • 14-09-2013, 20:08:08
    #5
    Buyuk ihtimal hastaneye gittiler ise ilaç masraflarıdır diye tahmin ediyorum.Annemde rahmetli babamın emekli maaşını alıyor 4 senedir bu zamana kadar ilaç masrafları hariç hiçbir kesinti olmadı.Ayrıca hesap işlerim ücreti vsde almıyorlar.
  • 14-09-2013, 20:17:22
    #6
    promet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buyuk ihtimal hastaneye gittiler ise ilaç masraflarıdır diye tahmin ediyorum.Annemde rahmetli babamın emekli maaşını alıyor 4 senedir bu zamana kadar ilaç masrafları hariç hiçbir kesinti olmadı.Ayrıca hesap işlerim ücreti vsde almıyorlar.
    Allah rahmet eylesin.
    Sgkdan sorgulama yaptığımda kesinti gözükmüyordu.
  • 14-09-2013, 20:30:07
    #7
    Batuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah rahmet eylesin.
    Sgkdan sorgulama yaptığımda kesinti gözükmüyordu.
    Hocam SGK da baktığın zaman emekli aylık bilgisi bölümünde kesintinin miktarı yazıyor olması lazım ilaç yada hastane masrafı diye belirtmez.Ama bilgi olarak kesinti miktarı yazıyor