Konu
Emekli Maaşında Kesinti Hakkında
14-09-2013, 19:08:30
#2
SharpKiSs
2 kişi üzerinden paylaştırıldığı için düşük alıyorlar. Eğer teyzeniz almayıp tek maaş alınırsa daha yüksek alır.