promet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buyuk ihtimal hastaneye gittiler ise ilaç masraflarıdır diye tahmin ediyorum.Annemde rahmetli babamın emekli maaşını alıyor 4 senedir bu zamana kadar ilaç masrafları hariç hiçbir kesinti olmadı.Ayrıca hesap işlerim ücreti vsde almıyorlar.
Allah rahmet eylesin.
Sgkdan sorgulama yaptığımda kesinti gözükmüyordu.