Selamun aleyküm arkadaşlar.
Dedem 7 ay önce vefat etti ve vefatından 2,5 ay sonra dedemin emekli maaşı anneannem ve teyzemin üzerinde paylaştırılarak nakil yapıldı. Bu zamana kadar hiçbir kesinti olmamıştı. Geçen ayki maaşları çekmek için gittiğimde her iki hesaptan da 58 lira düşük para yatırılmıştı. Gidip hesap özeti aldım. Şöyle bir açıklama var "XXXX Police, XXX Musteri 28/08/13 Taksit Aralıgında Tahsil"

Bankacı olan arkadaşlar veya başına daha önceden böyle bir şey gelmiş arkadaşlar bilgilendirebilirler mi? Bankayı aradığımda buradan detaylı bilgi veremiyoruz, şubeye gidin dediler. Fakat yaşlı oldukları için o kadar yol da yürütmek istemiyorum gereksiz yere yorulacaklar eğer iade durumu olmazsa.

- Bankanın yıllık kesintisi olabilir mi? Bu tür maaşlarda hesap işletim ücreti vs. alınıyor mu?

Bilgilendirebilirseniz sevinirim, hayırlı günler