Millet Tıkır Tıkır İş Yapıyor ! Ben Öylece Bakıyorum !
42
●4.200
- 08-09-2013, 21:19:30Üyeliği durdurulduÖneriniz içim minnettarımMyZiFiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Listeye ekledim, en uygununu seçip yapmayı düşünüyorum
- 08-09-2013, 21:42:12Senden çok aşağı kalır yanım yok açıkcası bende sadece grafik kısmında bişeyler biliyorum.Mesele 3-5 yol bulmak ise bulduk çok şükür.Sana vereceğim tek tavsiye grafik işine gireceksen bunu r10 da yapmamandır.Her ne kadar çok açık fikirli,emeği önemseyen üyelerimiz olsada sadece para peşinde koşan üyeler çoğunlukta gördüğüm kadarıyla.Bunları söylüyorum çünkü r10daki tüm grafikerler bilir ki bu sitede grafiğe pek önem verilmez.O yüzden 100 liralık logoları 20 liraya satıp üstüne birde bi dünya laf yemişliğimiz olmuştur.Yapacağın işi kitlelere göre belirlemen lazım tek tavsiyem budur.Kolay gelsin umarım bizim gibi kalmazsın,böyle yolunu bulursun.
- 08-09-2013, 22:05:07Üyeliği durdurulduSizin işinizde zormuş vallahi, bende çok az anlarım ps'den .. Ama hiç bu işe kalkışmadımCortexiphian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2013, 22:37:45Üyeliği durdurulduProjelerinde bile 'çok film izledim acaba yorum yapıp mı para kazansam' şeklinde düşüncelerini kafanda bitirmediğin müddetçe kazanamazsınız. Siteyi sen aç sen kazan başkaları yorum yapsın.

Film ile ilgili bilgin varsa film sitesi kurabilirsin. Bildiklerini yazıya veya siteye aktarabilirsin. Zamanla yolunu bulursun kazanırsın. - 08-09-2013, 23:27:33Ben 3-4 ay öncesine kadar makale işi yapıp kendimi döndürecek kadar para kazanıyordum. Sonra imzamdaki maceraya atıldım, atılmaz olaydım dakikasında işlerim kesildi. O gün bu gündür işlerim bıçak gibi kesildi. Bir anda iş gelmez oldu, konularıma mesaj atan olmadı. Piyasa belirli kişilerin tekeline girdi. Eldeki para da suyunu çekince ortada kaldım. Sana naçiz bir tavsiyem; bir işe umut bağlayıp iş gitti mi fazlasını isteme. Yoksa çok pişman olursun
- 08-09-2013, 23:29:22Üyeliği durdurulduÖneriniz için çok teşekkür ederim .. Ben günlük 5 10 TL kazanayım bana yeter o üstadımarthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük işlerin adamı değiliz biz
Sizin adınızada üzüldüm açıkcası ..
- 08-09-2013, 23:40:08Sağol hocamTRonePiece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık başka sektörlere yönelmek lazım gibi geliyor su akar yolunu bulur artık biz de bir şekilde kendimizi döndüreceğiz
Bu arada hocam Youtube işine de girebilirsin eğer zamanın varsa iyi bir çalışmayla emeğinin karşılığını alırsın.
- 08-09-2013, 23:44:52Bir sunucu al aslında sunucuyada gerek yok vps al , sınırsız hosting yıllık 30 - 40 tl de , sonra...
bu aralar moda oldu zaten vps bırakın sınırsız resellerden sınırsız hosting satanlar var

En güzeli sevdiğin işi yapmak...
Başarılar
Listeye ekledim, en uygununu seçip yapmayı düşünüyorum 