• 08-09-2013, 19:36:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yahu arkadaşlar, bilmiyorum konunun yeri burasımı ama millet tıkır tıkır iş yapıyor para kazanıyor ve ben öylece bakıyorum. Kendime yediremiyorum bunu kendimi bildim bileli net ortamındayım, hiçmi birşey ögrenmemişim ben .. Diyorum acaba şunumu yapsam .. Hop bi prüz çıkıyor .. Acaba diyorum şöyle mi yapsamda para kazansam 3 5 yolumu bulsam .. Hop bi prüz .. Bu nedir yahu hiçmi birşey yapamayacam ben .. Birisi bana yol göstersinde 3 5 bende yolumu bulayım
  • 08-09-2013, 19:38:38
    #2
    TRonePiece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu arkadaşlar, bilmiyorum konunun yeri burasımı ama millet tıkır tıkır iş yapıyor para kazanıyor ve ben öylece bakıyorum. Kendime yediremiyorum bunu kendimi bildim bileli net ortamındayım, hiçmi birşey ögrenmemişim ben .. Diyorum acaba şunumu yapsam .. Hop bi prüz çıkıyor .. Acaba diyorum şöyle mi yapsamda para kazansam 3 5 yolumu bulsam .. Hop bi prüz .. Bu nedir yahu hiçmi birşey yapamayacam ben .. Birisi bana yol göstersinde 3 5 bende yolumu bulayım
    adana buluşmasına gelirsen sohbet edebiliriz. İşin detaylarını felan
  • 08-09-2013, 19:41:11
    #3
    Makale yaz makale.
    • masklow
    bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 08-09-2013, 19:42:05
    #4
    Hemşerim uzman olduğun konu nedir ona göre fikir verelim sana.
  • 08-09-2013, 19:47:39
    #5
    Hocam en sevdiğin şeyi söyle sana iş bulayım.
  • 08-09-2013, 19:48:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    NutShot1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adana buluşmasına gelirsen sohbet edebiliriz. İşin detaylarını felan
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makale yaz makale.
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam en sevdiğin şeyi söyle sana iş bulayım.
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemşerim uzman olduğun konu nedir ona göre fikir verelim sana.
    Çok film izledim şu yaşıma kadar .. Filmler konusunda bilgiliyimdir aslında diyorum film sitelerine ücretli yorum mu yapsam ? 3 5 kelimelik yorumlar değil ama .. Birkaç satırlık yorumlar yapayım diyorum .. Ama ondada sanırım aynı ip'den yorum yapılınca olmuyormuş her yorum için ip değiştirmek lazımmış ..

    Adana buluşması konusunu görmedim araştırayım belki katılırım hem forumda yeniyim kaynaşmışta oluruz
  • 08-09-2013, 19:51:22
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    programlamaya merakın varsa php işlerine merak sar derim.
  • 08-09-2013, 19:56:28
    #8
    bi sakin ol bi rahatla önce, derin derin nefes al, al ver al ver.

    Eski üye olsan diyecem konuları gezerken görmüşsün ordan bu sonuca vardın ama yeni üyesin ve 9.mesajın sonunda artık dayanacak gücün kalmamış bi sakinleş

    Herkesin anlayabileceği sektör ayrıdır tabi sende yavaş yavaş öğrenirsin acele etme
  • 08-09-2013, 20:13:28
    #9
    Film izlemeyi seviyorum diyorsun hocam, aç bir film sitesi özgün şekilde açıklama gir. İlgilen yani siteyle getirisi seni tatmin edecektir.