Senden çok aşağı kalır yanım yok açıkcası bende sadece grafik kısmında bişeyler biliyorum.Mesele 3-5 yol bulmak ise bulduk çok şükür.Sana vereceğim tek tavsiye grafik işine gireceksen bunu r10 da yapmamandır.Her ne kadar çok açık fikirli,emeği önemseyen üyelerimiz olsada sadece para peşinde koşan üyeler çoğunlukta gördüğüm kadarıyla.Bunları söylüyorum çünkü r10daki tüm grafikerler bilir ki bu sitede grafiğe pek önem verilmez.O yüzden 100 liralık logoları 20 liraya satıp üstüne birde bi dünya laf yemişliğimiz olmuştur.Yapacağın işi kitlelere göre belirlemen lazım tek tavsiyem budur.Kolay gelsin umarım bizim gibi kalmazsın,böyle yolunu bulursun.