Ben 3-4 ay öncesine kadar makale işi yapıp kendimi döndürecek kadar para kazanıyordum. Sonra imzamdaki maceraya atıldım, atılmaz olaydım dakikasında işlerim kesildi. O gün bu gündür işlerim bıçak gibi kesildi. Bir anda iş gelmez oldu, konularıma mesaj atan olmadı. Piyasa belirli kişilerin tekeline girdi. Eldeki para da suyunu çekince ortada kaldım. Sana naçiz bir tavsiyem; bir işe umut bağlayıp iş gitti mi fazlasını isteme. Yoksa çok pişman olursun
Öneriniz için çok teşekkür ederim .. Ben günlük 5 10 TL kazanayım bana yeter o üstadım

Büyük işlerin adamı değiliz biz

Sizin adınızada üzüldüm açıkcası ..