Merhaba arkadaşlar artık emektarı tamamiyle bırakmayı düşünüyorum. Biraz göz gezdirdim ancak aklımda ki donanım çok fazla tutuyor. En uygun olarak monsterdan bir alet buldum önerirmisiniz.
http://www.monsternotebook.com.tr/ur...969&lang=tr-TR
http://www.pcdepo.com/msi-ge60-2oe-0...urun10573.html
İkisi var şuan aklıma yatan hangisini önerirsiniz.
Notebook almayı düşünüyorum
9
●543
- 02-09-2013, 14:31:12Bütçeyi biraz artırırsanız bu var..murat897 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.pcdepo.com/msi-nb-ge70-2o...urun10248.html
Yoksa buda işinizi rahatlıkla görür..
http://www.pcdepo.com/msi-ge60-2oe-0...urun10574.html
Tek fark ekran boyutları ve birde ram
- 03-09-2013, 11:30:23Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam güzel görünüyorlar
ikincisi uygun gibi ancak ssd ve raid yok sanırım.
15.6' ekran olması lazım min. 2gb ddr5 ekran kartı, i7 4 nesil , ssd ve raid özelliği oluması lazım
çok mu istiyorum ne
- 03-09-2013, 13:28:54y500 düşünmüyorum hocam.
Peki buna ne dersiniz?
http://www.pcdepo.com/msi-ge60-2oe-0...urun10573.html - 03-09-2013, 13:49:13moonsterda paketler var. teslim tarihi size kalmış. 6 ay sonra alırım derseniz fiyatta çok iyi indirim yapıyorlar. şimdi alırım derseniz indirimsiz satıyorlar. satış stratejisi 10 numara. tebrik etmek yerine önermiyorsunuzAmxmodx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2013, 14:13:56o konuda haklısın hocamAqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama şimdi aklıma msi ge60 2oe ler düştü daha estetik ve nerdeyse aynı fiyat
çok mu istiyorum ne