• 02-09-2013, 13:17:26
    #1
    Merhaba arkadaşlar artık emektarı tamamiyle bırakmayı düşünüyorum. Biraz göz gezdirdim ancak aklımda ki donanım çok fazla tutuyor. En uygun olarak monsterdan bir alet buldum önerirmisiniz.

    http://www.monsternotebook.com.tr/ur...969&lang=tr-TR

    http://www.pcdepo.com/msi-ge60-2oe-0...urun10573.html

    İkisi var şuan aklıma yatan hangisini önerirsiniz.
  • 02-09-2013, 13:19:16
    #2
    bütçeniz nedir hocam ?

    Asus ve Dell düşünün bence..Hem teknik servis bakımındanda rahat edersiniz.
  • 02-09-2013, 13:32:19
    #3
    Max. 3K bütçem var.
  • 02-09-2013, 14:31:12
    #4
    murat897 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Max. 3K bütçem var.
    Bütçeyi biraz artırırsanız bu var..

    http://www.pcdepo.com/msi-nb-ge70-2o...urun10248.html

    Yoksa buda işinizi rahatlıkla görür..

    http://www.pcdepo.com/msi-ge60-2oe-0...urun10574.html

    Tek fark ekran boyutları ve birde ram
  • 03-09-2013, 11:30:23
    #5
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçeyi biraz artırırsanız bu var..

    http://www.pcdepo.com/msi-nb-ge70-2o...urun10248.html

    Yoksa buda işinizi rahatlıkla görür..

    http://www.pcdepo.com/msi-ge60-2oe-0...urun10574.html

    Tek fark ekran boyutları ve birde ram

    Teşekkürler hocam güzel görünüyorlar ikincisi uygun gibi ancak ssd ve raid yok sanırım.

    15.6' ekran olması lazım min. 2gb ddr5 ekran kartı, i7 4 nesil , ssd ve raid özelliği oluması lazım çok mu istiyorum ne
  • 03-09-2013, 11:53:47
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    monster önermiyorum 5-6 ayda getiriyor diyorlar

    ben lenovo y500 kullanıyorum GT650M ekran kartı SLI olarak bulunuyor.şuanda gt650m SLI stokta kalmadı fakat yeni GT750M SLI lar gold da var alabilirsiniz
  • 03-09-2013, 13:28:54
    #7
    y500 düşünmüyorum hocam.

    Peki buna ne dersiniz?

    http://www.pcdepo.com/msi-ge60-2oe-0...urun10573.html
  • 03-09-2013, 13:49:13
    #8
    Amxmodx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    monster önermiyorum 5-6 ayda getiriyor diyorlar

    ben lenovo y500 kullanıyorum GT650M ekran kartı SLI olarak bulunuyor.şuanda gt650m SLI stokta kalmadı fakat yeni GT750M SLI lar gold da var alabilirsiniz
    moonsterda paketler var. teslim tarihi size kalmış. 6 ay sonra alırım derseniz fiyatta çok iyi indirim yapıyorlar. şimdi alırım derseniz indirimsiz satıyorlar. satış stratejisi 10 numara. tebrik etmek yerine önermiyorsunuz
  • 03-09-2013, 14:13:56
    #9
    AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    moonsterda paketler var. teslim tarihi size kalmış. 6 ay sonra alırım derseniz fiyatta çok iyi indirim yapıyorlar. şimdi alırım derseniz indirimsiz satıyorlar. satış stratejisi 10 numara. tebrik etmek yerine önermiyorsunuz
    o konuda haklısın hocam Ama şimdi aklıma msi ge60 2oe ler düştü daha estetik ve nerdeyse aynı fiyat