murat897 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o konuda haklısın hocam Ama şimdi aklıma msi ge60 2oe ler düştü daha estetik ve nerdeyse aynı fiyat
yok özellikle moonster alın demedim ben . msi de gayet iyi makine. fiyatları da performansına göre uygun.