Notebook almayı düşünüyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Notebook almayı düşünüyorum
9
●
543
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Notebook almayı düşünüyorum
1
2
03-09-2013, 14:29:35
#10
AqHuaN
murat897 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o konuda haklısın hocam
Ama şimdi aklıma msi ge60 2oe ler düştü daha estetik ve nerdeyse aynı fiyat
yok özellikle moonster alın demedim ben
. msi de gayet iyi makine. fiyatları da performansına göre uygun.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler