Konu
Notebook almayı düşünüyorum
02-09-2013, 14:31:12
#4
Martin
murat897 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Max. 3K bütçem var.
Bütçeyi biraz artırırsanız bu var..
http://www.pcdepo.com/msi-nb-ge70-2o...urun10248.html
Yoksa buda işinizi rahatlıkla görür..
http://www.pcdepo.com/msi-ge60-2oe-0...urun10574.html
Tek fark ekran boyutları ve birde ram