Merhaba arkadaşlar artık emektarı tamamiyle bırakmayı düşünüyorum. Biraz göz gezdirdim ancak aklımda ki donanım çok fazla tutuyor. En uygun olarak monsterdan bir alet buldum önerirmisiniz.

http://www.monsternotebook.com.tr/ur...969&lang=tr-TR

http://www.pcdepo.com/msi-ge60-2oe-0...urun10573.html

İkisi var şuan aklıma yatan hangisini önerirsiniz.