Konu
Notebook almayı düşünüyorum
03-09-2013, 11:30:23
#5
murat897
Martin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bütçeyi biraz artırırsanız bu var..
http://www.pcdepo.com/msi-nb-ge70-2o...urun10248.html
Yoksa buda işinizi rahatlıkla görür..
http://www.pcdepo.com/msi-ge60-2oe-0...urun10574.html
Tek fark ekran boyutları ve birde ram
Teşekkürler hocam güzel görünüyorlar
ikincisi uygun gibi ancak ssd ve raid yok sanırım.
15.6' ekran olması lazım min. 2gb ddr5 ekran kartı, i7 4 nesil , ssd ve raid özelliği oluması lazım
çok mu istiyorum ne