gzy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşe Eleman Alırken Neler Sormalıyız ?
37
●1.997
- 16-08-2013, 20:24:13Üyeliği durduruldumüşteri kitlemiz bayan ağırlıklı ayrıca ben erkeğim bende eleman gibi çalışıyorum dükkanımıza gelen bayanlarla bayan satış görevlisi igilenirse daha verimli oluyogzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maaş konusu değil hocam bayanlar satış için daha yatkın oluyolar daha istekli ve daha becerikli oluyolarwebzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hakılısınız zaten asgari ücret le çalıştırmıyoruzgzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2013, 00:15:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bu sorular ne yahu , eminim basvuran kisilerden biri sanane yazacaktir...
cok abartilmis
- 17-08-2013, 00:47:18Kendini 3 kelime ile tanımlamam istenilse kullanmayacağın 2. kelime ne olurdu?
babanız ne iş yapıyor?
ıssız bir hediyelik eşya dükkanına düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey nedir?
hangi hayvan olmak isterdiniz.?
İyi davranmanız gerekmedigi birine nasıl davranırdınız?
Arkanızdaki duvarın rengi ne ?(dönüp bakarsa elenir.duvar rengi tektir) - 17-08-2013, 11:21:34Üyeliği durdurulduHocam sana yazarsa bende banane derimForzaAltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

dükkanda içmeye bilir ama dükkana alkol almış bir şekilde gelebilir bu bnm için önemli ?Mekruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler hocam aldım bazılarını ekledimClockworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şİmdiye Kadar Çok işci Çalıştırdım Çok yerde çalıştım çıraklıktan yetiştimHublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimseye karşı kötü sözümüz tartışmamız olmamıştır kimsede arkamazda küfür etmemiştir hala eski elemanlar gelir çayımı içer
biz dükkanda çalıştırdıklarımıza işçi patron değilde abi kardeş olmayı tercih ediyoruz
benim için eğitim durumu önemli meslek lisesi ile anadolu lisesi okuyan kişi arasında bil fark vardırEnTurK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler ilginiz için
cok abartilmis
