bu sorular ne yahu , eminim basvuran kisilerden biri sanane yazacaktir...

cok abartilmis
Hocam sana yazarsa bende banane derim
Hocam alkol içiyor musunuz sorusunu kaldırın bence sigara tamam da tutupta dükkanda alkol içecek hali yok
dükkanda içmeye bilir ama dükkana alkol almış bir şekilde gelebilir bu bnm için önemli ?
Kendini 3 kelime ile tanımlamam istenilse kullanmayacağın 2. kelime ne olurdu?
babanız ne iş yapıyor?
ıssız bir hediyelik eşya dükkanına düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey nedir?
hangi hayvan olmak isterdiniz.?
İyi davranmanız gerekmedigi birine nasıl davranırdınız?
Arkanızdaki duvarın rengi ne ?(dönüp bakarsa elenir.duvar rengi tektir)
teşekkürler hocam aldım bazılarını ekledim
İşçi'yi amele olarak görüp her işi ona yaptırmayın. Arkanızdan çıktıktan sonra ne iyi adamdı desin.
Şİmdiye Kadar Çok işci Çalıştırdım Çok yerde çalıştım çıraklıktan yetiştim
kimseye karşı kötü sözümüz tartışmamız olmamıştır kimsede arkamazda küfür etmemiştir hala eski elemanlar gelir çayımı içer
biz dükkanda çalıştırdıklarımıza işçi patron değilde abi kardeş olmayı tercih ediyoruz
eğitim durumunu sormana bile yok bilgisayar ile ilgili birisini alacaksan nice ilk okul mezunları diplomalı mühendislere taş çıkartır bence tabandan yetiştiği için.
benim için eğitim durumu önemli meslek lisesi ile anadolu lisesi okuyan kişi arasında bil fark vardır
teşekkürler ilginiz için