• 17-08-2013, 11:36:58
    #28
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir havuzda 30 ton su vardır. Bu 30 ton suyun 10 tonunu itfaiye götürdüğüne göre geriye havuzda kaç ton su kalmıştır?
    yanlış konuya yazmış olmalısın.
  • 17-08-2013, 11:39:41
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Hiç bir başvuru formunda "babanızın işi" diye bir soruyla karşılaşmadım. Garip sorular doğrusu
  • 17-08-2013, 11:42:56
    #30
    İşe girmem daha iyi Açlıktan ölecek değiliz ya Şaka bir yana böyle net cevaplı sorulardan ziyade kendini ve düşünce yapısını açık edecek sorular sorulmalı.Mülakatlardaki bazı sorular insanlara çok saçma gelir ama o saçma soruya cevap ararken kendini ne kadar açık ettiğini kimse anlamaz
  • 17-08-2013, 11:43:29
    #31
    sanki fbi ya eleman alıyorsunuz hocam bence çoğu soru çok amaçsız ve saçma bol şans
  • 17-08-2013, 11:48:54
    #32
    sunucuoptimizasyon.com
    Sigara sorulabilir ama içkinin sorulması hele bir bayana uygun değil.
  • 17-08-2013, 12:05:31
    #33
    Üyeliği durduruldu
    INSPECTOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geç bakalım arkaya(satış yapılan yerin arkasına) diyip sen müşteri o satıcı olsun. Müşteriye nasıl davrandığını test et
    haklısınız hocam güzel uygulama

    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış konuya yazmış olmalısın.
    bencede

    loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir başvuru formunda "babanızın işi" diye bir soruyla karşılaşmadım. Garip sorular doğrusu
    buda belirleyici bi özellik olabilir bence saçma değil

    sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşe girmem daha iyi Açlıktan ölecek değiliz ya Şaka bir yana böyle net cevaplı sorulardan ziyade kendini ve düşünce yapısını açık edecek sorular sorulmalı.Mülakatlardaki bazı sorular insanlara çok saçma gelir ama o saçma soruya cevap ararken kendini ne kadar açık ettiğini kimse anlamaz
    yukarda bir sürü saçma soru var ama arkadaşlar hep eleştiriyo mantık yürütmek daha doğru olur kendini açık edecek sorular doğru yol doğru mantık teşekkürler hocam

    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanki fbi ya eleman alıyorsunuz hocam bence çoğu soru çok amaçsız ve saçma bol şans
    teşekkürler zaten soruları fbı adan aldım o yüzden böyle saçma

    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigara sorulabilir ama içkinin sorulması hele bir bayana uygun değil.
    erkeklerde form dolduruyo hocam bayan alkolik olamazmı

    siz içki içen birisinimi alırdınız işe yoksa içki içmeyen birisinimi ?
  • 17-08-2013, 12:14:40
    #34
    sunucuoptimizasyon.com
    HemenHediye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısınız hocam güzel uygulama



    bencede



    buda belirleyici bi özellik olabilir bence saçma değil


    yukarda bir sürü saçma soru var ama arkadaşlar hep eleştiriyo mantık yürütmek daha doğru olur kendini açık edecek sorular doğru yol doğru mantık teşekkürler hocam



    teşekkürler zaten soruları fbı adan aldım o yüzden böyle saçma



    erkeklerde form dolduruyo hocam bayan alkolik olamazmı

    siz içki içen birisinimi alırdınız işe yoksa içki içmeyen birisinimi ?
    Bayan alkoliği erkek alkoliğe tercih ederim, erkek alkolik olduğunda sonuçları daha kötü olur.

    Ama bu özel hayattır, iş yerinde içmiyorsa iş dışında istediğini yapabilir buna karışma gibi bir hakkınız olmaz. Hac malzemeleri satan bir dükkan değilse içki içen birinin çalışması benim için sıkıntı olmaz, işini aksatmadığı sürece isterse geceleri E5 e çıksın. Bu içki konusuna niye bu kadar takıldınız onu anlamadım, devlet desteği ile falan mı açtınız iş yerini? Öyle bir çekinceniz varsa korkmayın henüz ''içki içene iş yok'' gibi bir yasa maddesi çıkmadı.
  • 17-08-2013, 12:28:06
    #35
    Sen böyle iyi güzel millete sormuşsunda, Milletin verdiği her olumsuz cevaba bence saçma değil gerekli diyorsun ne anladık o işten hiç konu açma o zaman.
  • 17-08-2013, 12:42:34
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayan alkoliği erkek alkoliğe tercih ederim, erkek alkolik olduğunda sonuçları daha kötü olur.

    Ama bu özel hayattır, iş yerinde içmiyorsa iş dışında istediğini yapabilir buna karışma gibi bir hakkınız olmaz. Hac malzemeleri satan bir dükkan değilse içki içen birinin çalışması benim için sıkıntı olmaz, işini aksatmadığı sürece isterse geceleri E5 e çıksın. Bu içki konusuna niye bu kadar takıldınız onu anlamadım, devlet desteği ile falan mı açtınız iş yerini? Öyle bir çekinceniz varsa korkmayın henüz ''içki içene iş yok'' gibi bir yasa maddesi çıkmadı.
    aynen bende onu diyorum sabah dükkana sarhoş gelmesinde ne yaparsa yapsın ama iki kişi arasında tercih yapacaksam geceleri e 5 e çıkmayanı seçerim içki içmeyeni seçerim sigara içmeyeni seçerim
    dini tablolarımızda var hocam yaşadığımız yer muhafazakar bir ilçe

    qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen böyle iyi güzel millete sormuşsunda, Milletin verdiği her olumsuz cevaba bence saçma değil gerekli diyorsun ne anladık o işten hiç konu açma o zaman.

    evet ben millte sordum dedimki ben bunları sorcam bunların dışında ne eklemek istersiniz ?

    benim eklediklerimin eleştirilmesi için konuyu açmadım
    konuyu iyi oku dostum