netadam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşe Eleman Alırken Neler Sormalıyız ?
37
●1.997
- 17-08-2013, 11:42:56İşe girmem daha iyi
Açlıktan ölecek değiliz ya
Şaka bir yana böyle net cevaplı sorulardan ziyade kendini ve düşünce yapısını açık edecek sorular sorulmalı.Mülakatlardaki bazı sorular insanlara çok saçma gelir ama o saçma soruya cevap ararken kendini ne kadar açık ettiğini kimse anlamaz
- 17-08-2013, 11:43:29sanki fbi ya eleman alıyorsunuz hocam bence çoğu soru çok amaçsız ve saçma bol şans
- 17-08-2013, 11:48:54Sigara sorulabilir ama içkinin sorulması hele bir bayana uygun değil.
- 17-08-2013, 12:05:31Üyeliği durdurulduhaklısınız hocam güzel uygulamaINSPECTOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bencedeHublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buda belirleyici bi özellik olabilir bence saçma değilloreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yukarda bir sürü saçma soru var ama arkadaşlar hep eleştiriyo mantık yürütmek daha doğru olur kendini açık edecek sorular doğru yol doğru mantık teşekkürler hocamsarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler zaten soruları fbı adan aldım o yüzden böyle saçmafikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
erkeklerde form dolduruyo hocam bayan alkolik olamazmıElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz içki içen birisinimi alırdınız işe yoksa içki içmeyen birisinimi ? - 17-08-2013, 12:14:40Bayan alkoliği erkek alkoliğe tercih ederim, erkek alkolik olduğunda sonuçları daha kötü olur.HemenHediye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama bu özel hayattır, iş yerinde içmiyorsa iş dışında istediğini yapabilir buna karışma gibi bir hakkınız olmaz. Hac malzemeleri satan bir dükkan değilse içki içen birinin çalışması benim için sıkıntı olmaz, işini aksatmadığı sürece isterse geceleri E5 e çıksın. Bu içki konusuna niye bu kadar takıldınız onu anlamadım, devlet desteği ile falan mı açtınız iş yerini? Öyle bir çekinceniz varsa korkmayın henüz ''içki içene iş yok'' gibi bir yasa maddesi çıkmadı.
- 17-08-2013, 12:42:34Üyeliği durdurulduaynen bende onu diyorum sabah dükkana sarhoş gelmesinde ne yaparsa yapsın ama iki kişi arasında tercih yapacaksam geceleri e 5 e çıkmayanı seçerim içki içmeyeni seçerim sigara içmeyeni seçerimElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dini tablolarımızda var hocam yaşadığımız yer muhafazakar bir ilçe
qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet ben millte sordum dedimki ben bunları sorcam bunların dışında ne eklemek istersiniz ?
benim eklediklerimin eleştirilmesi için konuyu açmadım
konuyu iyi oku dostum
Açlıktan ölecek değiliz ya
