haklısınız hocam güzel uygulama
bencede
buda belirleyici bi özellik olabilir bence saçma değil
yukarda bir sürü saçma soru var ama arkadaşlar hep eleştiriyo mantık yürütmek daha doğru olur kendini açık edecek sorular doğru yol doğru mantık teşekkürler hocam
teşekkürler zaten soruları fbı adan aldım o yüzden böyle saçma
erkeklerde form dolduruyo hocam bayan alkolik olamazmı
siz içki içen birisinimi alırdınız işe yoksa içki içmeyen birisinimi ?
Bayan alkoliği erkek alkoliğe tercih ederim, erkek alkolik olduğunda sonuçları daha kötü olur.
Ama bu özel hayattır, iş yerinde içmiyorsa iş dışında istediğini yapabilir buna karışma gibi bir hakkınız olmaz. Hac malzemeleri satan bir dükkan değilse içki içen birinin çalışması benim için sıkıntı olmaz, işini aksatmadığı sürece isterse geceleri E5 e çıksın. Bu içki konusuna niye bu kadar takıldınız onu anlamadım, devlet desteği ile falan mı açtınız iş yerini? Öyle bir çekinceniz varsa korkmayın henüz ''içki içene iş yok'' gibi bir yasa maddesi çıkmadı.