Gerçekten merak ettiğim için soruyorum.Neden hep kadın eleman tercih edilir?
müşteri kitlemiz bayan ağırlıklı ayrıca ben erkeğim bende eleman gibi çalışıyorum dükkanımıza gelen bayanlarla bayan satış görevlisi igilenirse daha verimli oluyo
Düşük maaşla çalıştırmak için olabilir mi
maaş konusu değil hocam bayanlar satış için daha yatkın oluyolar daha istekli ve daha becerikli oluyolar
Olabilir belki ama sonuçta asgari ücreti kabul edecek erkek bulmak da zor değil kanımca.
hakılısınız zaten asgari ücret le çalıştırmıyoruz