• 10-08-2013, 14:28:08
    #1
    arkadaşlar 2009 toyota corolla arabam var. geçen sene acemiliğimi atmak için almıştım. şuan şoförlüğümü çok şükür kazasız belasız geliştirdim.

    Şimdi onu satıp yine Yeni Toyota Auris almak istiyorum. Renk olarak beyaz ve kırmızı arasında kaldım. Kırmızı bana göre daha güzel duruyor.

    Neyse şuan verebileceğim max nakit 15 bin tl. Toyota plazalar bendeki aracı 2. el olarak alıyor mu bilen var mı? Alıyorsada değerinde mi alıyor? Ayrıca ne gibi ödeme kolaylıkları sağlarlar? Öğrenciyim ben ve alacağım araç 57 bin tl. yaklaşık 12 13 bin tl eksiğim kalıyor. Banka kredi verir mi şöyle bol taksitli

    Bilgisi olanlar bilgilendirirse sevinirim.
  • 10-08-2013, 14:32:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    IsaOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar 2009 toyota corolla arabam var. geçen sene acemiliğimi atmak için almıştım. şuan şoförlüğümü çok şükür kazasız belasız geliştirdim.

    Şimdi onu satıp yine Yeni Toyota Auris almak istiyorum. Renk olarak beyaz ve kırmızı arasında kaldım. Kırmızı bana göre daha güzel duruyor.

    Neyse şuan verebileceğim max nakit 15 bin tl. Toyota plazalar bendeki aracı 2. el olarak alıyor mu bilen var mı? Alıyorsada değerinde mi alıyor? Ayrıca ne gibi ödeme kolaylıkları sağlarlar? Öğrenciyim ben ve alacağım araç 57 bin tl. yaklaşık 12 13 bin tl eksiğim kalıyor. Banka kredi verir mi şöyle bol taksitli

    Bilgisi olanlar bilgilendirirse sevinirim.
    İlk öncelikle, Allah gönlüne göre versin. Kazasız, belasız keyifli sürüşler nasip etsin.

    Çoğu plaza arabanızı 2. el olarak alır. Arabanın durumuna göre galericilerden 1,2K fazla değer biçer. Çünkü plazanın satamama gibi bir sorunu yoktur, güvenilirdir alacaklının bakış açısını hep olumlu tutar. Kredi çekme gibi bir sorununuz olmayacak, kredi çekmek için gerekli alternatiflere uyumluysanız plaza eksik kalan miktar için kredi çekiyor size ödeme yapılandırması oluşturuyor. Siz en doğru ve garanti bilgiyi plazadan alırsınız. Zira, şuan sistem bu şekildedir.

    Hayırlı bayramlar dilerim.
  • 10-08-2013, 14:35:05
    #3
    Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk öncelikle, Allah gönlüne göre versin. Kazasız, belasız keyifli sürüşler nasip etsin.

    Çoğu plaza arabanızı 2. el olarak alır. Arabanın durumuna göre galericilerden 1,2K fazla değer biçer. Çünkü plazanın satamama gibi bir sorunu yoktur, güvenilirdir alacaklının bakış açısını hep olumlu tutar. Kredi çekme gibi bir sorununuz olmayacak, kredi çekmek için gerekli alternatiflere uyumluysanız plaza eksik kalan miktar için kredi çekiyor size ödeme yapılandırması oluşturuyor. Siz en doğru ve garanti bilgiyi plazadan alırsınız. Zira, şuan sistem bu şekildedir.

    Hayırlı bayramlar dilerim.
    Bilgilendirdiğin için teşekkür ederim Sercedes. Pazartesi gideceğim bilgi almak için. Kredide sorun çıkmazsa bu ay içinde inş almış olurum. Hayırlı bayramlar
  • 10-08-2013, 14:38:37
    #4
    Hayırlı olsun hocam şimdiden
  • 10-08-2013, 14:40:30
    #5
    bizzat toyota bayisi ile görüşmende fayda var. biz nissan'dan araba aldık, eski opel'i de bilirsin onu da nissan'a verdik. sahibinden'e ilana koymuştum 15.000'e satıyorduk, 14.000'e nissan aldı. gelen tekliflerde 14.500 civarındaydı. 20.000 lira da 0 faizli kredi sağladılar bankalarla anlaşmaları vardı.

    47.600'dü fiyatı, 46.000'e anahtar teslim verdiler bütün işlemleri onlar halletti. biraz da satışta indirim payları var galiba. biraz pazarlık yap halledersin.
  • 10-08-2013, 14:50:16
    #6
    saol @WhiteDay gidip konuşayım. kredi benim üstüme çıkarsa süper olur.
  • 10-08-2013, 15:42:54
    #7
    Toyota plazaya gidince her türlü kolaylığı sağlıyorlar hocam. 2.el arabanızıda alırlar. Gidip görüşmekte yarar var.
    Hayırlı olsun.
  • 12-08-2013, 19:58:51
    #8
    Bugün gittim toyota plazaya. Dediğiniz gibi her konuda yardımcı oldular, değiştirdim arabayı cuma günü teslim alacağım. Toyota Auris 1.4 Dizel otomatik araç aldım. Kazasız belasız kullanmak nasip olur inşAllah

    Resim 1
    Resim 2
  • 12-08-2013, 20:27:16
    #9
    IsaOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün gittim toyota plazaya. Dediğiniz gibi her konuda yardımcı oldular, değiştirdim arabayı cuma günü teslim alacağım. Toyota Auris 1.4 Dizel otomatik araç aldım. Kazasız belasız kullanmak nasip olur inşAllah

    Resim 1
    Resim 2
    hayırlı olsun kaça aldınız, fiyatta güzellik yaptılar mı, kredi kullandınız mı, ne kadar kredi verdiler. yukarıdaki soru işaretlerinizi cevaplarsanız bizim için de iyi olur.