arkadaşlar 2009 toyota corolla arabam var. geçen sene acemiliğimi atmak için almıştım. şuan şoförlüğümü çok şükür kazasız belasız geliştirdim.

Şimdi onu satıp yine Yeni Toyota Auris almak istiyorum. Renk olarak beyaz ve kırmızı arasında kaldım. Kırmızı bana göre daha güzel duruyor.

Neyse şuan verebileceğim max nakit 15 bin tl. Toyota plazalar bendeki aracı 2. el olarak alıyor mu bilen var mı? Alıyorsada değerinde mi alıyor? Ayrıca ne gibi ödeme kolaylıkları sağlarlar? Öğrenciyim ben ve alacağım araç 57 bin tl. yaklaşık 12 13 bin tl eksiğim kalıyor. Banka kredi verir mi şöyle bol taksitli

Bilgisi olanlar bilgilendirirse sevinirim.