Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk öncelikle, Allah gönlüne göre versin. Kazasız, belasız keyifli sürüşler nasip etsin.

Çoğu plaza arabanızı 2. el olarak alır. Arabanın durumuna göre galericilerden 1,2K fazla değer biçer. Çünkü plazanın satamama gibi bir sorunu yoktur, güvenilirdir alacaklının bakış açısını hep olumlu tutar. Kredi çekme gibi bir sorununuz olmayacak, kredi çekmek için gerekli alternatiflere uyumluysanız plaza eksik kalan miktar için kredi çekiyor size ödeme yapılandırması oluşturuyor. Siz en doğru ve garanti bilgiyi plazadan alırsınız. Zira, şuan sistem bu şekildedir.

Hayırlı bayramlar dilerim.
Bilgilendirdiğin için teşekkür ederim Sercedes. Pazartesi gideceğim bilgi almak için. Kredide sorun çıkmazsa bu ay içinde inş almış olurum. Hayırlı bayramlar