bizzat toyota bayisi ile görüşmende fayda var. biz nissan'dan araba aldık, eski opel'i de bilirsin onu da nissan'a verdik. sahibinden'e ilana koymuştum 15.000'e satıyorduk, 14.000'e nissan aldı. gelen tekliflerde 14.500 civarındaydı. 20.000 lira da 0 faizli kredi sağladılar bankalarla anlaşmaları vardı.
47.600'dü fiyatı, 46.000'e anahtar teslim verdiler bütün işlemleri onlar halletti. biraz da satışta indirim payları var galiba. biraz pazarlık yap halledersin.