• 09-08-2013, 20:18:22
    #19
    Arkadaşlar nedendir ama aklımdan en ufak bir şekilde olsun evlilik geçmiyor. Bazı arkadaşların dediği gibi sorumluluklardan korkuyorum açıkçası. Sanırım dünyada ki en zor şeyde evlilik tabi şimdiki nesile göre. Eskiden kolaymış herşey şimdi teknoloji geliştikçe mi nedir herkes evlilikten kaçıyor.
  • 09-08-2013, 20:29:04
    #20
    speedy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beni tınlarsın tınlamassın benım dusuncemı sorarsan ilk karıyerını yap işini kur okulu oku kız arkadasında bunları yapsın sonra ewlenmek kolay zaten 10 dakkalık ıs at imzayı bıtsın tam iş imzadan sonra baslıyo sonra keskelerle yasamak zorunda kalma tabı bu benim düsüncem 19 yas cok genc bi yas
    Şu kısa ve öz yazı birkaç düşüncemi değiştirdi, bundan emin olabilirsin. Yorumun ve ilgin için teşekkür ederim.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
  • 10-08-2013, 06:38:26
    #21
    Üyeliği durduruldu
    FZaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu kısa ve öz yazı birkaç düşüncemi değiştirdi, bundan emin olabilirsin. Yorumun ve ilgin için teşekkür ederim.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
    Askere gitmeden evlenmek dünyanın en saçma işlerinden birisi , Allah korusun gidip te gelememek var eşini dul bırakmak var. Hadi onu geçtim sen askerdeyken napcak o yenge ? Maddi geçimini nasıl sağlayacak ? Bunları düşünmeden cehaletle is yapmayın. Zaten sizi seven biri askerliginizide bekler iş bulmanizida.

    Iyi forumlar iyi bayramlar
  • 10-08-2013, 06:59:26
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nakres adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar nedendir ama aklımdan en ufak bir şekilde olsun evlilik geçmiyor. Bazı arkadaşların dediği gibi sorumluluklardan korkuyorum açıkçası. Sanırım dünyada ki en zor şeyde evlilik tabi şimdiki nesile göre. Eskiden kolaymış herşey şimdi teknoloji geliştikçe mi nedir herkes evlilikten kaçıyor.
    Hadi ben paranoyak bir insanım, aklımdan geçenler bazen beni bile korkutuyor, güvenemiyorum kimselere. Senin derdin ne kardeşim ?
  • 10-08-2013, 13:07:06
    #23
    Bekarlık sultanlıktır valla. Ben evlenmeyi düşünmüyorum. Düşünsem bile en az 35 yaşımda evlenirim..