beni tınlarsın tınlamassın benım dusuncemı sorarsan ilk karıyerını yap işini kur okulu oku kız arkadasında bunları yapsın sonra ewlenmek kolay zaten 10 dakkalık ıs at imzayı bıtsın tam iş imzadan sonra baslıyo sonra keskelerle yasamak zorunda kalma tabı bu benim düsüncem 19 yas cok genc bi yas
Şu kısa ve öz yazı birkaç düşüncemi değiştirdi, bundan emin olabilirsin. Yorumun ve ilgin için teşekkür ederim.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi