Bekarlık ! Kafama göre !
22
●1.339
- 09-08-2013, 20:18:22Arkadaşlar nedendir ama aklımdan en ufak bir şekilde olsun evlilik geçmiyor. Bazı arkadaşların dediği gibi sorumluluklardan korkuyorum açıkçası. Sanırım dünyada ki en zor şeyde evlilik tabi şimdiki nesile göre. Eskiden kolaymış herşey şimdi teknoloji geliştikçe mi nedir herkes evlilikten kaçıyor.
- 09-08-2013, 20:29:04Şu kısa ve öz yazı birkaç düşüncemi değiştirdi, bundan emin olabilirsin. Yorumun ve ilgin için teşekkür ederim.speedy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi - 10-08-2013, 06:38:26Üyeliği durdurulduAskere gitmeden evlenmek dünyanın en saçma işlerinden birisi , Allah korusun gidip te gelememek var eşini dul bırakmak var. Hadi onu geçtim sen askerdeyken napcak o yenge ? Maddi geçimini nasıl sağlayacak ? Bunları düşünmeden cehaletle is yapmayın. Zaten sizi seven biri askerliginizide bekler iş bulmanizida.FZaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Iyi forumlar iyi bayramlar - 10-08-2013, 06:59:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hadi ben paranoyak bir insanım, aklımdan geçenler bazen beni bile korkutuyor, güvenemiyorum kimselere. Senin derdin ne kardeşim ?nakres adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2013, 13:07:06Bekarlık sultanlıktır valla. Ben evlenmeyi düşünmüyorum. Düşünsem bile en az 35 yaşımda evlenirim..