FZaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu kısa ve öz yazı birkaç düşüncemi değiştirdi, bundan emin olabilirsin. Yorumun ve ilgin için teşekkür ederim.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
Askere gitmeden evlenmek dünyanın en saçma işlerinden birisi , Allah korusun gidip te gelememek var eşini dul bırakmak var. Hadi onu geçtim sen askerdeyken napcak o yenge ? Maddi geçimini nasıl sağlayacak ? Bunları düşünmeden cehaletle is yapmayın. Zaten sizi seven biri askerliginizide bekler iş bulmanizida.

Iyi forumlar iyi bayramlar