Şu kısa ve öz yazı birkaç düşüncemi değiştirdi, bundan emin olabilirsin. Yorumun ve ilgin için teşekkür ederim.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
Askere gitmeden evlenmek dünyanın en saçma işlerinden birisi , Allah korusun gidip te gelememek var eşini dul bırakmak var. Hadi onu geçtim sen askerdeyken napcak o yenge ? Maddi geçimini nasıl sağlayacak ? Bunları düşünmeden cehaletle is yapmayın. Zaten sizi seven biri askerliginizide bekler iş bulmanizida.
Iyi forumlar iyi bayramlar