Arkadaşlar nedendir ama aklımdan en ufak bir şekilde olsun evlilik geçmiyor. Bazı arkadaşların dediği gibi sorumluluklardan korkuyorum açıkçası. Sanırım dünyada ki en zor şeyde evlilik tabi şimdiki nesile göre. Eskiden kolaymış herşey şimdi teknoloji geliştikçe mi nedir herkes evlilikten kaçıyor.
Hadi ben paranoyak bir insanım, aklımdan geçenler bazen beni bile korkutuyor, güvenemiyorum kimselere. Senin derdin ne kardeşim ?