Konu
Bekarlık ! Kafama göre !
10-08-2013, 13:07:06
#23
Webcontroller
Bekarlık sultanlıktır valla. Ben evlenmeyi düşünmüyorum. Düşünsem bile en az 35 yaşımda evlenirim..